. . .
חוות דעת לעו"ד ובתי משפט ולעובדים פרטיים

חוות דעת לעו"ד ובתי משפט

תובעים או נתבעים בנושא השכר וזכויות עובדים?
זקוקים חוות דעת מקצועית לבית משפט?

משרדי Exact Payroll בבעלותה של רחלי נצוביץ' אשר מספקת שירותי חוות דעת מקצועיים לעורכי דין, שכירים ומעסיקים לצרכי הגנה ותביעה משפטית.

על פי החוק במדינת ישראל על המעסיק והעובדים לחתום ברגע התקשרותם ביחסי עובד ומעביד על הסכם המבהיר באופן חד משמעי את מהות היחסים, מטרת ההתקשרות ביניהם, תפקידים, שעות עבודה, תנאי שכר, בונוסים(תוספות שכר), תנאים ייחודיים וכן את התנאים הקיימים בחוק כחלק מהשכר.

איך נוכיח בבית משפט הפרה או הצדקה של תשלום שכר?

כאשר מוגשת תביעה לבית המשפט, על הצדדים להמציא חוות דעת מקצועית המשקפת את הטענות שלהם מבחינה מקצועית, חוות דעת המתקבלת בבית המשפט הינה חוות דעת של מוסמך בתחומו, קרי חשב שכר ומומחה בביקורת שכר.

אז מה עושים במידה ותובעים אתכם או שאתם מעוניינים לתבוע מעסיק?

עוד לפני שנפנה לעורך דין, עלכם לפנות למבקר משכורות שיוכל לערוך את הנתונים שברשותכם בצורה שתהיה קבילה משפטית, בצורה מדויקת ובדיוק על פי הוראת החוק. כך תוכלו להגן על עצמכם או לתבוע במידת הצורך.

עבודה שוטפת מול עורכי דין, חברות ומשרדים 

משרדי Exact Payroll מספק שירותים שוטפים למשרדי עורכי דין המייצגים באופן שוטף מעסיקים ועובדים בתחום דיני עבודה, בתנאים מיוחדים וביחס אישי במיוחד. כמו כן, חברתנו מספקת גם שירותי ייעוץ והפקת חוות דעת לחברות ועסקים גדולים הנאלצים להתמודד עם טענות מצד עובדים לעיתים קרובות, לצד מתן שירותי ביקורת שכר שוטפת על מנת לחסוך מקרים אלו מראש. לעיתים עבודה מסודרת מראש יכולה למנוע את הטענות של העובדים כמעט לחלוטין.


למה דווקא אצלי?

משרדי הינו משרד בוטיק שבו אנו לוקחים כל לקוח באשר הוא כאדם קודם כל. בנוסף אני מטפלת בפניות רבות להפקת חוות דעת לעורכי דין ובתי משפט, הניסיון שצברתי במשרדי מאפשר הפקת חוות דעת בזמינות גבוהה, מדויקות ומאומתות ברמת מהימנות גבוהה במיוחד.

הידע המקצועי הרב שלי מאפשר כיסוי מלא של מיצוי הזכויות והחובות של חוות הדעת, בצורה מנוסחת וברורה, כך שערך התביעה או ההגנה יהיה גבוה ככל האפשר.


אשמח לתת לכם שירותי חוות דעת מקצועית.

תמיד לשירותכם, Exact Payroll – אישורי בודק שכר, ביקורת וחישובי שכר, ייעוץ וחוות דעת משפטיות, משכורות במיקור חוץ.

טל': 0542171716

דוא"ל: racheli@e-payrolls.org