. . .
יועצת שכר לשכירים ועסקים

יועצת שכר לעובדים ולעסקים  

האם הבוס שלי מנקה לי יותר מידי עבור הרכב הצמוד?
כמה ימי מחלה מגיעים לי כאמא?
האם אני צריך לממן לעובדים שלי גם נסיעות כשהם עובדים מהבית?


Exact Payroll – יותר ידע, יותר יחס אישי, יותר זמינות!

 

יותר ידע – יותר דיוק בפרטים הקטנים

משרדי Exact Payroll בניהולה של רחלי נצוביץ' אשר מספקת שירותי ייעוץ שכר לעובדים ולמעסיקים רבים ברחבי הארץ, עם ניסיון רב במגוון תחומי העסקה ובמגוון שיטות ומודלים של תעסוקה. אם אתם מעוניינים במשרד הבקיא בכל הסתעפויות החוק  - החובות והזכויות של מעסיקים כלפי עובדיהם הגעתם למקום הנכון. אצלנו תגלו צוות בעל ידע ובקיאות עצומה בחוק וברוח החוק, ומתן ייעוץ מקיף ויסודי הקביל גם כחוות דעת משפטית במסגרת תביעה ובמסגרת בירור וקביעת תנאי העסקה מראש על מנת שלא להיחשף לתביעה או להבהרת הזכויות של העובד כלפי מעסיק קיים.

טעויות של מעסיקים נעשות לעיתים תכופות, וכן טענות מופרכות של עובדים הן דבר נפוץ מאוד, אני כאן כדי לייעץ לכם במסגרת החוק מה קובע החוק וכיצד יש לפעול בכל סיטואציה.

יותר יחס אישי – עם הלב ללקוחות!

אני מודעת לכך שזהו תחום מבלבל ומסורבל מאוד, מעבר לכך, מדובר בסופו של דבר בכסף, ובהרבה מאוד כסף, לכן, ישנן הרבה אמוציות, וחוסר סבלנות בתחום, אני קשובה לכם, אסביר לכם ואדריך אתכם מה מגיע לכם ומה לא, ובמיוחד על סמך איזה חוק מתבססות החובות או הזכויות שלכם.  אני מאמינה שבעזרת הרבה רגישות ומקצועיות ניתן להפשיר את הקרח ולסייע לכל אחד להבין את מצבו ואת הדרך להתקדם במסגרת החוק.


יותר זמינות – תמיד פה בשבילכם!

לעיתים קרובות יש צורך בבירור מהיר ובייעוץ און ליין על מנת לפעול בנושא מסוים בזמן אמת מבלי לעשות טעויות שעלולות הרסניות. אני כאן בשבילכם במקסימום זמינות, בטלפון ובמייל כדי שתוכלו לתפקד בצורה הנוחה ביותר עבורכם.


יועצת שכר לעובדים ולעסקים, הכי מקצועי, מהיר ויעיל למענכם!

תמיד לשירותכם, Exact Payroll – אישורי בודק שכר, ביקורת וחישובי שכר, ייעוץ וחוות דעת משפטיות, משכורות במיקור חוץ.

טל': 0542171716

דוא"ל: racheli@e-payrolls.org