. . .
חישובי שכר מקצועיים במיקור חוץ

חישובי שכר

שירותי חישובי שכר בקליק – במקצועיות וביעילות!

משרד Exact Payroll בניהולה של רחלי נצוביץ' אשר מספקת שירותי חישובי שכר מקצועיים ויעילים במיקור חוץ, מבלי לצאת מהמשרד, דרך המייל.


משרד Exact Payroll – היתרון שלי ברור!

המשרד שלי מתמחה בביקורת שכר, כך שאתם תוכלו לישון בשקט ולדעת שתלושי השכר של העובדים שלכם מופקים על ידי המערכות המדויקות ביותר, ועל ידי באופן אישי. במשרדי תקבלו ייעוץ מקצועי לחישוב השכר לחסון מקסימלי ויחד עם זאת הקפדה מלאה על זכויות העובדים על פי החוק.

חופשות, דמי הבראה, חופשת מחלה, רכב צמוד? הלכנו לאיבוד!

בעלי עסק רבים נוטים שלא להביא בחשבון את כל החובות המוטלות עליהם על פי חוק, כאשר הם נדרשים להפקת תלושי משכורת לעובדים ודאגה לחובות השונות שלהם כלפיהם. המטרה שלי במשרדי Exact Payroll היא לסדר את כל הנתונים הנצרכים בחישוב תלוש השכר. ולהנגיש את כל הזכויות והחובות שלכם המעסיקים בתחום השכר ולסייע לכם להבין היטב על מה אתם משלמים, מה חובה עליכם לשלם ומה רשות בידכם, איך אפשר לצמצם הוצאות בשכר ועל מה אסור לוותר על פי החוק.

אבל רגע איך אפשר לחשב את השכר דרך האינטרנט?

לאחר ייעוץ ראשוני, העבודה מול עובדים חדשים ומול עובדים קבועים תעשה עניין של שגרה. עליכם המעסיקים לשלוח אלי דיווח מסודר בהתאם לשיטת העבודה שנכיר לכם, שיטת דיווח קלה ופשוטה, הכוללת שעות עבודה של העובד, בונוסים, ותנאים נוספים וכדומה, כך שהפקת התלושים תעשה עניין של שגרה קלה ופשוטה, תוך חיסכון אדיר של זמן.

הניסיון שלי ההצלחה שלכם!

בקיאות בחוק וניסיון רב בחישובי שכר מסייעים לכם העסקים לשפר את צורת העבודה השוטפת, גם צורת עבודה בריאה ויעילה יותר וגם דיוק רב יותר ויכולת לסייע בייעוץ מקצועי במקרים מיוחדים ולא נפוצים. אני עומדת לרשותכם בכל עת.


אשמח לתת לכם שירותי חישובי שכר מקצועיים.

תמיד לשירותכם, Exact Payroll – אישורי בודק שכר, ביקורת וחישובי שכר, ייעוץ וחוות דעת משפטיות, משכורות במיקור חוץ.

טל': 0542171716

דוא"ל: racheli@e-payrolls.org